التسميات

الأربعاء، 7 مايو، 2008

البلوج الذي دخلته ربما يكون مغلقا ... يرجي المحاوله بعد الامتحانات



البلوج الذي دخلته ربما يكون مغلقا ... يرجي المحاوله بعد الامتحانات

------------------------------------------------------------

نلقاكم بعد الامتحانات باذن الله

اسالكم الدعاء لي ولزملائي بالنجاح والتوفيق

واتمني ان تمروا علينا من حين لأخر

(زوروني كل اسبوع مره ... حرام تنسوني بالمره)


هناك 40 تعليقًا:

Darsh يقول...

طبعاً ما انت عايز تبدأ تفحت المناهج

سوسة من يومك يا ليكو

بسم الله ما شاء الله يعني عليك

عيني عليك باردة

FaceMoon يقول...

متغبش علينا بقى
بالنجاح والتوفيق
ومستنية النجاح عشان تجبلنا حاجة ساقعة وبوست كبير
ربنا معاك
تحياتى

غير معرف يقول...

بالتوفيق دعواتكم لينا اولي غلابه اقصد حديث عندنا امتحان في ماده غنيه عن التعريف و التسميه و كلها تسميه يوم السبت 17-5 اليوم العالمي للتعزيه ربنا يستر دعواتكم مش لازم يكون عندنا بلوج يعني عشان تدعولنا

ليكوريكا يقول...

درش حبي

ايش حال ان مكناش مع بعض 24 ساعه

وبعدين دنتا كلت الفيتو ياراجل

عيني عليكككككككككك ...

بارده برضو :)))

ليكوريكا يقول...

وجه القمر

سعيد بمرورك وردك

ومتقلقيش حاجه ساقعه وجاتوه كمان

بس دعاويك ربنا يوفقنا :)

ليكوريكا يقول...

ربنا يوفقكم في الاورجانك

بس نصيحه من واحد اكبر منك ايها الانونيموس

الاورجانك بتيجي صعبه اه

بس ادخلها بهدوء ومتتعبش اعضابك

وصدقني صحيح بيجي اصعب امتحان

لكن بتبقي النتيجه حلوه في الاخر

وبعدين دكتوره حنان اسئلتها مباشره من محاضراتها ومن الامتحانات القديمه

يا حظكم :)))

روح شرقيه يقول...

ربنا يوفقك انت واخواتى والمسلمين
منتظرة بشره النجاح
علشان افرق الشربات هنا فى الامارات بنفسى
وانشالله بالتوفيق
واتشرفت بمعرفتك

ليكوريكا يقول...

روح شرقيه
---------------

سعيد جدا بمرورك علي البلوج المتواضع بتاعي

وربنا يوفقنا جميعا لما يحبه ويرضاه

سعيد مره تانيه واتمني التواصل باستمرار

ومعلش جيتي لقيتي البلوج مقفول

تتعوض الزياره الجايه :)

دواير يقول...

ربنا يكون في عوننا كلنا....ويسترها معاكم في الفيتو....ولو إني لسة ماجربتهاش..بس بيقولوا صعبة....أما بالنسبة للأورجانيك...فمن فضلك تسحب كلمة النتيجة بتيجي حلوة دي....لأنها عمرها ما كانت كده خاااااااااااااالص..لأنها وببساطة يا دكتور...........أورجانيك
...........ربنا يوفق الجميع ويكرمهنا يا رب...

gannah يقول...

ربنا معاكم كلكم وان شاء الله بالتوفيق والنجاح

بنت مصريه يقول...

ربنا يوفقك يا رب
ويجيب الامتحانات سهله وتعرف تحلها
يا رب
قول امين

صحفية روشة يقول...

خدتى الصورة يا ليكوريكا
ربنا ينجحك وادعولى انا كمان انجح

tamer.sala7 يقول...

الله معاك ومعاك قلوبنا

ونروح فداك وانت حبيبنا

اللهم عديها علي خير

دعاء مواجهات يقول...

ربن ياارب يوفقك وتنجح بتقديرات أحسن من تقديرات اولااد الدكاترة واحسن كماان

ومستنيااك لعد الامتحانات مش هعتقك

اوعى متجييش

بيييييييييس

المتحرش بها يقول...

مش هننساك انشاء الله

دعاء مواجهات يقول...

ازيك ياليكوو

نورتنى ف المدونة

بس هيما مش اخويا ف الحقيقة دا ف المكانة والمنزلة فقط

مستنيااك تاانى كتير

البلوج عندى ولع من البوست الاخير

تحيااتى

ياارب تنجح

بنت مصريه يقول...

انت لسه مخلصتش يا محمد
اكيد طبعا نازل دح
الكتاب اتهرى
يابنى ارحم
هههههههههههههههههه
ربنا يوفقك

ليكوريكا يقول...

ربنا يكون في عوننا كلنا....ويسترها معاكم في الفيتو....ولو إني لسة ماجربتهاش..بس بيقولوا صعبة....أما بالنسبة للأورجانيك...فمن فضلك تسحب كلمة النتيجة بتيجي حلوة دي....لأنها عمرها ما كانت كده خاااااااااااااالص..لأنها وببساطة يا دكتور...........أورجانيك
...........ربنا يوفق الجميع ويكرمهنا يا رب...

------------------------

منوره البلوج يا دواير

وربنا يوفقك يارب في كل المواد

وعلي رأي المثل الليكوريكي القديم

اللي ايه في الفيتو مش زي اللي ايده في الاورجانك

ربنا معانا باذن الله

ليكوريكا يقول...

ربنا معاكم كلكم وان شاء الله بالتوفيق والنجاح

21 مايو, 2008 05:08 م

----------------------------

جنه

منوره البلوج

وربنا معانا كلنا

تحياتي ليكي

ليكوريكا يقول...

ربنا يوفقك يا رب
ويجيب الامتحانات سهله وتعرف تحلها
يا رب
قول امين

**********************

ادعي بذمه يا بنت مصريه

مفيش ولا امتحان جه سهل لحد دلوقتي :(((

ليكوريكا يقول...

الله معاك ومعاك قلوبنا

ونروح فداك وانت حبيبنا

اللهم عديها علي خير

****************************

ربنا معانا كلنا

بس غني فسرك

ليفتكروك بتحرض علي السلطه :)

ليكوريكا يقول...

ربن ياارب يوفقك وتنجح بتقديرات أحسن من تقديرات اولااد الدكاترة واحسن كماان

ومستنيااك لعد الامتحانات مش هعتقك

اوعى متجييش

بيييييييييس

----------------------------------

منوره يا دعاء

واديني صابر اما نشوف الامتحانات دي هتخلص امتي

نورتي البلوج :)

ليكوريكا يقول...

المتحرش بها يقول...

مش هننساك انشاء الله

---------------------------

اتمني ده من كل قلبي

تحياتي ليكي :)

ليكوريكا يقول...

انت لسه مخلصتش يا محمد
اكيد طبعا نازل دح
الكتاب اتهرى
يابنى ارحم
هههههههههههههههههه
ربنا يوفقك

**************************

اديني قاعد عالبلوج اهو وسايب الكتب بتصوصو ورايا

ربنا يسهل يارب ونخلص علي خير

منوره الموضوع لتاني مره :)

وزي مقلتلك

انا نازل تدوين علي بلوج مجرد مشاعر

مستنيكي هناك :)

http://just-afeeling.blogspot.com/

سفينة يقول...

ربنا يوفقك يارب وتحقق كل احلامك
.........
خالص تحياتي

ليكوريكا يقول...

صحفية روشة يقول...

خدتى الصورة يا ليكوريكا
ربنا ينجحك وادعولى انا كمان انجح

------------------------

معلشي بقي

مجبر اخاك لا بطل

نردهالك في الافراح

بالتوفيق باذن الله

ليكوريكا يقول...

سفينة يقول...

ربنا يوفقك يارب وتحقق كل احلامك
.........
خالص تحياتي

--------------------

نورت بحر الاحلام يا سفينه

البيت بيتك

وشكرا عالدعوه الجميله دي

Sally يقول...

ربنا معاك اخى الفاضل والامتحانات تنتهى على خير ان شاء الله

دمت بخير

سفينة يقول...

السلام عليكم
...........

مع تحياتي:

قبطان

عروسة ننوسة يقول...

لسه الامتحانات مخلصتش علشان بس تعرفى...اهو بنسال عدى الجمايل

mostafa rayan يقول...

ربنا معاك وتجيبلنااعلي تقدير

كاتب مصري يقول...

هل يمكنني دعوتك لزيارة مدونتي المتواضعة زالتشرف بتعليقاتك ..مع أني أطلب هذا الطلب على استحياء لأن هذه المرة الاولى التي أزور فيها مدونتك ولكن يبدو انها ستكون زيارات كثيرة جدا لي هنا ..
نحيتي وأنتظرك وأنتظر توقيعك أو تعليقك
مدونتي هناhttp://kanyatklam.blogspot.com/

ليكوريكا يقول...

صحفية روشة يقول...

خدتى الصورة يا ليكوريكا
ربنا ينجحك وادعولى انا كمان انجح

26 مايو, 2008 04:12 ص

------------------------


معلش بقي

نردهالك في الافراح باذن الله

وربنا ميوقعك في امتحانات ابدا :))

ليكوريكا يقول...

حذف
Blogger سفينة يقول...

ربنا يوفقك يارب وتحقق كل احلامك
.........
خالص تحياتي

04 يونيو, 2008 01:07 م

-------------------------

يارب يا سفينه يوفقنا كلنا :)

ليكوريكا يقول...

حذف
Blogger Sally يقول...

ربنا معاك اخى الفاضل والامتحانات تنتهى على خير ان شاء الله

دمت بخير

07 يونيو, 2008 04:25 ص

---------------------------

الحمد لله اهي الامتحانات خلصت

ربنا يوفقنا باذن الله في النتيجه

اشكرك لمرورك الكريم :)

ليكوريكا يقول...

عروسة ننوسة يقول...

لسه الامتحانات مخلصتش علشان بس تعرفى...اهو بنسال عدى الجمايل

-------------------------------

نردهالكم في الافراح باذن الله

وجميلكم فوق (بلوجنا )

نورتيني يا عروستنا :)

ليكوريكا يقول...

mostafa rayan يقول...

ربنا معاك وتجيبلنااعلي تقدير

------------------------------------

يارب يا مصطفي

ربنا معانا كلنا :)

ليكوريكا يقول...

حذف
Blogger كاتب مصري يقول...

هل يمكنني دعوتك لزيارة مدونتي المتواضعة زالتشرف بتعليقاتك ..مع أني أطلب هذا الطلب على استحياء لأن هذه المرة الاولى التي أزور فيها مدونتك ولكن يبدو انها ستكون زيارات كثيرة جدا لي هنا ..
نحيتي وأنتظرك وأنتظر توقيعك أو تعليقك
مدونتي هناhttp://kanyatklam.blogspot.com/

17 يونيو, 2008 12:49 ص

-------------------------------

باذن الله يا كاتبنا المصري

ارتب بس اوراقي واظبط البلوج هنا

واروح اشوف بلوجك وبلوجات الناس الجميله دي كلها

نورتني ويارب متكونش اخر مره :)

will يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
will يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.

مش مهم اللي فات - سيبوني احلم باللي جاي